ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT LEGÚJABB HÍREINKRŐL!

Iratkozz fel levelezőlistánkra, így elsőként fogsz értesülni eseményeinkről, akciónkról és egyéb érdekességekről!

Adatkezelési tájékoztató

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Főoldal Magazin

3 NAPOS TAVASZI TISZTÍTÓKÚRA MINTAÉTREND POSTA RENITŐL

Posta Reni: “Minden évszakban sort kerítek a saját, 3 napos tisztítókúrámra, de tavasszal különösen hatékonynak tartom. Felfrissülök szellemileg és testileg egyaránt, szebb lesz a bőröm, a hajam, laposabbá válik a hasam, komfortérzetem magasabb szintre kerül.”

Nézzük egy napomat, ezt ismétlem utána:

Éhgyomorra:

·         3 dl tiszta víz langyosan, 1/2 citrom frissen facsart levével (szénsavmentes ásványvíz, forrásvíz vagy tisztított víz is jó!)

·         1 dl gyömbéresszencia utána

Reggeli:

·         Mákos-pite – nincs mennyiségi korlát

vagy omlett 2 tojásból és zöldségekből

vagy a gyömbéresszencia szűrleményéből Gyömbéres szuperkeksz

Napközben, étkezések között:

·         3 dl zöld vagy fehér tea (70 fokos vízzel leforrázva, és 3 perc után leszűrve, ez az igazi!)

·         3 dl kurkumatea (1 tk. őrölt kurkuma 2,5 dl forró vízzel elkeverve, esetleg 0,5 dl gyömbéresszenciával felöntve)

 Ebéd:

·         5-6 dl Csupazöld tavaszi leves – Ebből a levesből bármelyik étkezés alkalmával ehetsz bőségesen.

·         Mákos-pite, amennyit igényelsz, nincs belőle mennyiségi korlát

vagy

·         3 dl Csupazöld tavaszi leves

·         Halas saláta: 15 dkg saláta és spenótlevelek vegyesen, 10 dkg grillezett vagy sült hal, ½ citrom leve ráfacsarva,
tetszés szerinti fűszerek, pl. frissen őrölt bors, csilipehely, friss bazsalikom, petrezselyem, snidling, kapor stb.

Napközben:

2,5 liter tiszta víz (szénsavmentes ásványvíz, forrásvíz vagy tisztított víz)

Vacsora:

hasonló az ebédhez, de kb. ¾ adagnyi mennyiségben.

  • Ha edzett vagy, akkor AJÁNLOTT A SPORT heti 3×1 órában. Ez sok minden lehet, pl. jóga, séta, futás, spinning, biciklizés, kirándulás, stb.
  •  NAGYON JÓT TESZ AZ IZZADÁS! Akár sport vagy bármilyen mozgás alkalmával, akár infraszaunában.
  • ÉS VÉGÜL, DE NAGYON NEM UTOLSÓSORBAN FIGYELJ A LELKEDRE IS: befelé figyelés, pozitív élményekre fókuszálás, negatív hírek, események, társaság kerülése, több szabadtéri program. Illetve elalvás előtti ellazulást segíti a kék fények (számítógép, tévéképernyő, telefon, éles fények, LED világítás) kerülése.
  • FONTOS! Ahogy minden böjtöt, méregtelenítést, fogyókúrát, úgy ezt a programot is az egészségügyi állapotodat mérlegelve  saját felelősségre javaslom végigcsinálni.

Ha még nem olvastad, itt találod a Hasznos tudnivalók és receptötletek tavaszi tisztítókúrához című blogbejegyzésemet.

  Ha Te is szeretnél eredményesen és tartósan fogyni, alkalmazd a FOGYÓKÚRÁS programomat! AJÁNDÉKBA IS ADHATOD és BÉRLET is váltható!

FIGYELEM! Várlak szeretettel a zártkörű Facebook csoportomban, ha további tippekre, ötletre, kedvezményekre (!) és egy pozitív hangulatú, jó közösségre vágysz!

Sok sikert Neked is, ha kipróbálod ezeket az ételeket és egy kicsit pihenteted a szervezeted!

Posta Reni

cukor-, glutén-, tejmentes receptek és étrendek fejlesztője
fogyókúrás tanácsadó,
a paleohedonista életmód képviselője

Leave a Comment