ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT LEGÚJABB HÍREINKRŐL!

Iratkozz fel levelezőlistánkra, így elsőként fogsz értesülni eseményeinkről, akciónkról és egyéb érdekességekről!

Adatkezelési tájékoztató

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Főoldal Magazin

3 tipikus tévhit, amitől nem fogysz a paleo mellett sem

Sok olyan tévhit terjeng, amiről azt hinnénk elősegíthetik a súlyvesztést… Posta Reni most bemutat 3 olyan állítást, ami mellett a paleoval sem fogyunk.
1. SZERESD MEG AZ EGÉSZSÉGES ZSÍROKAT! 

Ne félj a zsíros ételektől, és ne ügyelj rá kínosan, hogy zsírszegény étkezést folytass. Nem a bevitt zsírból lesz a zsírpárnád, hanem a cukorból (ld. következő pont) és a túl sok szénhidrátból. Az étrendemben ezek a töményebb maglisztes kenyerek, sütik, édes, szárazabb zöldségek és szinte az összes gyümölcs. Ráadásul a hasznos zsíroktól sokkal hamarabb jól fogsz lakni, mint a “fittnek” titulált gyümölcsöktől. Válassz kókuszzsírt, az a legjobb, zsírégető hatása is nagyon jelentős: egyedüli a zsírok között azzal a tulajdonságával, hogy a szervezet rögtön felhasználja energiaként, és a felesleg sem rakódik le zsírpárna formájában. Ez az összes többi zsírra és olajra nem érvényes, ott a túlfogyasztásuk hízáshoz vezethet.

2. CSÍNJÁN A GYÜMÖLCSÖKKEL!

Ne kerüljön előtérbe a gyümölcsfogyasztásod, mondván az az igazán fitt és egészséges. Igen, ezzel reklámozzák a legtöbb fogyókúrát, trendi csajok almát rágcsálnak, gyümölcssalátát kanalaznak, értékes rosttól elválasztott, koncentrált cukortartalmú gyümölcscentrifugás italokat szürcsölgetnek. Látványnak szép, csak köze nincs a valódi és tartós fogyáshoz! Megemeli a vércukorszintedet, és több cukrot viszel be, mint amennyi a hasznodra válik, és éhesebb leszel tőle.

3. MOZOGJ!

Kell a mozgás mindenkinek, bármilyen formában, csak rendszeresen csináld és élvezd! Épp eleget ücsörgünk a kocsiban, a munkahelyen, a tévé, a számítógép előtt, a vonaton, a metróban, és a barátainkkal találkozva. A lendületet és az energiát az egészséges zsiradékokat és fehérjét tartalmazó ételek adják elsősorban, nem a szőlőcukor meg hasonló, károkat okozó társai!

Ahogy én csinálom:egészséges és laktató reggelim például a kókuszzsíron megsütött 2-3-4 tükörtojás hagyományos füstölésű kolozsvári szalonna szelettel, munka után pedig heti 3-szor spinning-en letekerem az esetleges stresszt, megmozgatom mindenemet és élvezem a sport örömeit! Hajrá Te is!

Ha Te is szeretnél eredményesen és tartósan fogyni, alkalmazd a FOGYÓKÚRÁS programomat!

Ha hosszú távú egészségre, erős immunrendszerre vágysz, mérsékeltebb ütemben szeretnél fogyni, igényled az egészséges szénhidrátokat és/vagy életmódot váltanál, akkor alkalmazdaz ÉLETMÓDVÁLTÓ postareni© PROGRAMOT!

FIGYELEM! Várlak szeretettel a zártkörű Facebook csoportomban, ha további tippekre, ötletre és egy pozitív hangulatú, jó közösségre vágysz!

TIPP: Próbáld ki a csodaitalomat, a Gyömbér esszenciát is! Ez az ital intenzíven képes csökkenteni a szénhidrát/cukor iránti sóvárgást. Ezen kívül az egyes összetevői számos egészségedre gyakorolt hatással bírnak.

Posta Reni

cukor-, glutén-, tejmentes receptek és étrendek fejlesztője
fogyókúrás tanácsadó,
a paleohedonista életmód képviselője

Leave a Comment