ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT LEGÚJABB HÍREINKRŐL!

Iratkozz fel levelezőlistánkra, így elsőként fogsz értesülni eseményeinkről, akciónkról és egyéb érdekességekről!

Adatkezelési tájékoztató

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Főoldal Magazin

5 tipp a sportszerető gyermek neveléséhez

Az, hogy kicsi korában mennyire tudod megkedveltetni a gyerekeddel a testmozgást, az egész életére hatással lesz! – runnersworld.hu
1. FIGYELJ ARRA, HOGY SZÓRAKOZÁS LEGYEN SZÁMÁRA A SPORT

Ha valamit kötelezően kell csinálni, arra biztosan nehezebben vesszük rá magunkat, ugye? Ez pont így igaz a gyerekekre is! Ha vasszigort és kemény elvárásokat támasztunk feléjük, könnyen elmehet a kedvük a dologtól, a rossz élmény pedig komoly károkat okozhat.

2. NE TERHELD TÚL

Kicsi korban még nem a szép teljesítményekről szól a sportolás, sokkal fontosabb a rendszeresség. Próbáld elkerülni, hogy túlzásba vigyétek és túlságosan kifáradjon, inkább heti több alkalommal sportoljon rövidebb ideig.

4. HAGYD, HOGY KÍSÉRLETEZZEN KÜLÖNBÖZŐ SPORT TÍPUSOKKAL

Lehet, hogy te már  a születése előtt is azt tervezgetted, hogy a gyerkőc majd kézilabdázni fog és te minden alkalommal lelátóról szurkolsz neki, ő mégsem jön haza boldogan az edzésekről. Mindenki számára létezik olyan mozgásforma, amiben valóban örömét leli, szánj időt arra, hogy megtaláljátok, neki mi lehet a kedvence!

3. NE AZ EREDMÉNYEIRE FÓKUSZÁLJ, HANEM A PRÓBÁLKOZÁSAIRA

Persze szuper érzés, ha nyer a csapat vagy sikerül jó időt futnia, de az igazán fontos az, hogy pozitív visszajelzést kapjon és kialakuljon a kötődés és az mozgás iránti igény. Épp ezért, ne arra koncentráljatok, hogy mindenképp felmutatható eredményei szülessenek, hanem arra, hogy minden befektetett energiát kellőképp értékeljetek.

5. A SPORT A BARÁTKOZÁST IS TÁMOGASSA

A mozgás egyik nagy előnye, hogy közösséget épít. Ha csapatsportot választotok, törekedj arra, hogy jóban legyen a társaival, kialakulhasson köztük olyan barátság, ami a tornatermen kívül is megmarad.

 

Forrás: www.runnersworld.hu

Leave a Comment