ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT LEGÚJABB HÍREINKRŐL!

Iratkozz fel levelezőlistánkra, így elsőként fogsz értesülni eseményeinkről, akciónkról és egyéb érdekességekről!

Adatkezelési tájékoztató

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Főoldal Magazin

A GLOBUS egyszerűbbé teszi az egészséges táplálkozást?

Végre elérkezett az idő, amikor olyan megoldásokat találunk a boltok polcain, amelyekkel úgy is egészségesen étkezhetünk, hogy közben nem szükséges órákat a konyhában töltenünk. Vital termékcsaládjával széleskörben használható, fogyasztásra kész és ráadásul egészséges portfóliót dobott piacra a GLOBUS, melyek között ilyen formában még soha nem látott újdonságokat találunk.

A konzervpiacról nem sokat hallhattunk az elmúlt években, azonban a GLOBUS most beszállt a ringbe, és Pásztor Anna és Lázár Chef segítségével teljesen felborítják a konzervpiacon megszokott pangást. A márka 2017-ben megújult kommunikációjának célja, hogy megmutassa: a konzerv és az egészséges étel fogalma igenis összefügghet.

Ennek köszönhetően a piacon elsőként ismerték fel azt is, hogy bár egyre növekszik az igény a tudatos étrendek kialakítására, a mindennapokban erre egyre kevesebb időnk jut, és szükség van olyan megoldásokra, amelyekkel gyorsan készíthetünk el egészséges ételek.

Legújabb termékcsaládjuk, a Vital is ezért kerül hamarosan a boltok polcaira, azonnal fogyasztható quinoa, szója és tönkölybúza termékekkel.

“A Globus zöldségek és Vital termékek nem tartalmaznak tartósítószert, GMO-mentesek és innovatív gyártási megoldásainknak köszönhetően minden értékes tápanyagukat megtartva jutnak el a termőföldtől a tányérig. Nagy öröm számunkra, hogy a fogyasztóink is érzik és értékelik ezt, amit az is bizonyít, hogy a Globus zöldségkonzerv termékei a közönség szavazatai alapján elnyerték a Top Quality Medal-t, azaz a legjobb minőségű termékeknek járó nemzetközi díjat.” – mondta el Vajdahunyadi Csaba, a Globus Kereskedelmi és Marketing Igazgatója az új termékcsaládot bemutató sajtóeseményen, a TRIP hajó fedélzetén.

Az esemény résztvevőit a Style Communications (a Globus kommunikációs ügynöksége, az esemény szervezője) egy képzeletbeli utazásra invitálta a “Vital-szigetekre”, ahol a vendégek olyan speciális étrendekbe is beilleszthető gasztrokülönlegességeket is megkóstolhattak, amelyek szintén Globus termékekből készültek.

Lázár Chef – aki december óta működik együtt a márkával – élőben is elkészített egy quinoából készült vital salátát, és elmondta, hogy séfként is bátra ajánlja és használja is a konzervgyártó termékeit,  ezért is vállalta örömmel a nagykövet szerepét.

Míg az ételről – Lázár Chef és az Oh My Green közreműködésével – a Globus, a panorámáról pedig Budapest, a zenéről Pásztor Anna Acoustic Trio nevű zenekara gondoskodott.

Pásztor Anna már 2017 márciusa óta képviseli a márkát, és elmondása szerint a termékek jelentősen megkönnyítik az életét, hiszen “rocksztárként” és anyukaként is helyt kell állnia nap mint nap, így a főzésre nem marad sok ideje.

A Globus a Vital termékei piacradobásával egy új korszakot nyitott a konzervgyártásban, amivel a tudatos étrendek kialakításához és fenntartásához nyújtanak segítséget. Ideje tehát másképp gondolni a konzervekre, a Globus zöldség és Vital termékei esetében legalábbis biztosan!

Képek: https://we.tl/dv1j9JXosM

Forrás: Style Communications

Leave a Comment